کنفرانس تبلیغات و بازاریابی در اسپانیا
کارشناسان پیشبینی میکنند که بازار جهانی طی سالهای 16-2015 با رشد 5.8 درصدی مواجه شود؛ در این میان صنعت تبلیغات نقش مهمی ایفا میکند.
کنفرانس AddMark-2015 فرصت مناسبی برای متخصصان بازاریابی و فعالان صنعت تبلیغات است تا درخصوص جدیدترین ایدهها در حوزه تجارت الکترونیک، بازاریابی، مدلهای رسانهای جدید، کسب و کار خلاق به بحث و تبادل نظر بپردازند.
محورهای قابل طرح برای ارائه مقاله عبارتند از :
– بازاریابی آنلاین
– بازاریابی در اقتصادهای در حال ظهور
– خدمات تبلیغات
– نوآوریها در حوزه تبلیغات
– بازاریابی بینالمللی و میان فرهنگی
– تبلیغات و تأثیرات آن
– استراتژی بازاریابی
– رفتار مشتریان
آخرین مهلت ارسال مقالات 22 اکتبر (30 مهر) اعلام شده است. مقالات پذیرفته شده در Journal of Accounting & Marketing و Journal of Business & Hotel Management منتشر خواهند شد.
علاقمندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت کنفرانس مراجعه کنند.
No tags for this post.