بالگرد آینده ایرباس رونمایی شد

 نمایشگاه هوایی پاریس مکانی ایده آل برای رونمایی از تازه ترین دستاوردهای صنعت سیستم های هوایی جهان به شمار می آید اما در میان تمامی فناوری هایی که رنگ و بوی واقعیت به خود گرفته و «ساخته شده اند»، ایرباس به عنوان غول هواپیماسازی و ساخت سیستم های نوین فضایی از طرح اولیه نسل آینده بالگردها رونمایی کرده است.

این بالگرد جدید نام دارد و گفته می شود مهندسان و طراحان ایرباس دو سال تمام بر روی طراحی آن کار کرده اند.

اساسا ایرباس این فناوری جدید را برای توسعه عملیات کشف میادین نفت و گاز ارایه کرده است با این حال از آن می توان به عنوان سیستم پروازی منحصربفرد برای عملیات جستجو و نجات نیز استفاده کرد. همچنین جابجایی مهمانان ویژه از دیگر کاربردهای این بالگرد مخصوص به شمار می آید.

شرکت سازنده، این فناوری جدید را که دارای دو موتور قدرتمند است برای توسعه طیف متنوعی از صنایع سنگین در دهه آتی طراحی کرده است و بر اساس برآوردهای صورت گرفته از سال ۲۰۲۰ آماده سرویس دهی خواهد بود.

ایرباس در نظر دارد تا در دو سال آینده مقدمات تولید این محصول جدید را فراهم کند. به گزارش مهر، بالگرد توسط بخش بالگردسازی ایرباس ساخته می شود. بالگردهای این شرکت سالانه ۳ میلیون پرواز در سراسر جهان انجام می دهند. هم اکنون حدود ۱۲ هزار فروند بالگرد ساخت ایرباس در ۱۵۲ کشور جهان مشغول به سرویس دهی هستند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا