نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

افتتاح دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش (IKT۲۰۱۹ )

انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر، «دهمین کنفرانس بین‌المللی فناوری اطلاعات و دانش» را با همکاری یکدیگر برگزار می‌کنند. هدف از برگزاری این همایش، رشد و توسعه دانش و فناوری اطلاعات و انتقال آخرین تجارب و دستاوردهای پژوهشی و صنعتی در این زمینه و فراهم کردن بستری مناسب برای توسعه‌ زمینه‌های مطرح شده در کنفرانس است.

علیرضا یاری دبیر دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات دانش در افتتاحیه این کنفرانس پیرامون مقالات رسیده گفت: مهلت ارسال مقالات برای این دوره کنفرانس اول آبان ماه به پایان رسید. نتایج داوری مقالات را دهم آذرماه ارائه دادیم و نسخه نهایی را ۲۰ آذر ماه اعلام کردیم. ۱۶۰ مقاله دریافت کردیم که ۸۴ مقاله پذیرفته شده که ۵۱ مقاله شفاهی بود و استقبال خوبی از کارگاه‌هایی که به این واسطه تشکیل شد به عمل آمد.

افتتاحیه این مراسم صبح سه شنبه با حضور ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، حسین صمیمی رییس پژوهشگاه فضایی ایران، نصرالله جهانگرد و وحید یزدانیان رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. این کنفرانس ده دوره و سال است که با حضور اساتید دانشگاه، مسؤولان و فعالان حوزه ارتباطات و پژوهش برگزار می‌شود.

نخستین سری از کنفرانس‌های سالانه فناوری اطلاعات و دانش با نام اختصاری(IKT)  از سال ۱۳۸۲ کار خود را  آغاز کرد. هر کدام از این کنفرانس‌ها در دانشگاه‌های مختلف مانند دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه نوشیروانی بابل، دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز، دانشگاه شاهرود، دانشگاه ارومیه، دانشگاه بوعلی­ سینا همدان و دانشگاه صنعتی­ امیرکبیر برگزار شده است.
این کنفرانس با برگزاری نزدیک به بیست کارگاه آموزشی و پنل عصر روز پنجشنبه ۱۲ دی ماه به کار خود پایان خواهد داد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل