نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

چسب سنگ نانویی ساخته شد

چسب سنگ آنتی‌باکتریال نانویی، ماحصل فعالیت‌ یکی از دانش‌آموختگان کشور است که روی سنتز نانوذرات اکسیدروی کار می‌کرد و در نهایت بعد از فارغ‌التحصیل شدن و توسعه این فناوری، اقدام به تولید این محصول کرده است.

محمد مهدی نعمتی، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت:  نانوچسب آنتی‌باکتری نانویی این امکان را به مصرف‌کننده می‌دهد که بتواند بیشتر سطوح مثل چوب، سنگ، شیشه و غیره را در مدت زمانی کوتاه بچسباند و همچنین در کاربردی خاص از این محصول می‌توان به عنوان عایق در سطوح مختلف نظیر استخر، پشت‌بام، سرویس بهداشتی و غیره استفاده کرد.

وی افزود: از جمله کاربردهای دیگر این محصول استفاده از آن به عنوان افزودنی به بتون است که سبب آب‌گریزی و عدم ترک خوردن بتون می‌شود.

به گفته مدیر شرکت تولید کننده چسب های نانویی، این محصول دارای نانوذرات اکسیدروی بودن و خاصیت آنتی‌باکتریالی دارد و این خاصیت محصول را در کاربرد به عنوان درزگیری بسیار متمایز از سایر محصولات مشابه می کند.

از جمله گواهی‌نامه و تاییدیه‌های این محصول می‌توان به گواهی ثبت اختراع، نانومقیاس و استاندارد ۱۰۹۰۰ آنتی‌باکتریال و ۱۴۷۱۸ چسب سنگ اشاره کرد. این پروژه ماحصل تداوم کار روی نتایج پایان‌نامه دانشجویی یکی از دانش‌آموختگان حوزه فناوری‌نانو است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل