نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

دکتر حبیب‌الله زنجانی درگذشت

 مراسم تشییع و خاکسپاری دکتر حبیب‌الله زنجانی، روز سه‌شنبه، ۵ آذر ۱۳۹۸‬ ساعت ۱۱ صبح در بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود و مجلس ترحیم این استاد پیشکسوت،روز پنج‌شنبه، ۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب، واقع در شهرک غرب، ابتدای فاز ۳، خیابان حسن سیف برگزار می‌گردد.

هیأت‌رئیسه دانشگاه تهران نیز در پی درگذشت استاد دکتر حبیب‌الله زنجانی پیام تسلیتی صادر کرد که در متن این پیام آمده است: "با کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم دکتر حبیب‌الله زنجانی، استاد برجسته و پیشکسوت دانشکده علوم‌اجتماعی دانشگاه تهران دعوت حق را لبیک گفته و رخ در نقاب خاک کشیده است.

این استاد دانشور و فرهیخته، عمر پر برکت خود را با تکیه بر تجربه‌های جهانی، در راهِ اعتلای دانش جمعیت‌شناسی و توسعه علوم‌اجتماعی در ایران سپری کرد و پژوهش‌های ارزشمند و بی‌شمار او در قالب کتاب و مقاله، در کنار تربیت دانشجویان فراوان، از یادگارهای ماندگار این استاد زنده‌یاد است.

هیأت‌رئیسه دانشگاه تهران ضمن ابراز تأثر عمیق، درگذشت این استاد برجسته را به خانواده سوگوار ایشان، دانشجویان و استادان تسلیت گفته، رحمت و غفران واسعه الهی برای آن مرحوم و سلامتی و شکیبایی برای بازماندگان از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نماید."

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل