استارت و قفل از راه دور فورد رایگان شد

تاکنون تمام ویژگی‌های خودروی متصل موسوم به "FordPass" نیاز به پرداخت حق اشتراک داشت، هرچند که مشتریان می‌توانستند تا پنج سال از سرویس آزمایشی استفاده کنند، اما قطعا از دست دادن لذت روشن کردن و باز و بسته کردن قفل خودرو از راه دور به دلیل عدم پرداخت حق اشتراک، ناخوشایند است.

اکنون دیگر لازم نیست مشتریان ذهن خود را درگیر آن کنند و نگران باشند. شرکت فورد این اشتراک‌های آزمایشی را برداشته است و این خدمات پرمصرف را به صورت رایگان در دسترس قرار داده است.

بنابراین صاحبان خودروهای فورد تا زمانی که خودروی آنها از FordPass  پشتیبانی می‌کند، می‌توانند درب‌های خودروی خود را از راه دور باز و بسته کنند و موتور خودرو را روشن کنند.

البته این سرویس شامل توانایی به اشتراک گذاری وای-فای موسوم به "هات اسپات" نیست، زیرا این امر به اتصالLTE  نیاز دارد.

با تمام این اوصاف، فورد مشتاق است در این موضوع بین رقبای خود منحصر به فرد باشد، چرا که هم اکنون هزینه اشتراک سیستم OnStar در خودروهای جنرال موتورز تا ۱۵ دلار در ماه است و مدت آزمایشی آن فقط سه ماه است. تویوتا نیز برای دوره آزمایشی سه ماهه خود هشت دلار در ماه می‌گیرد. این‌ها در حالی است که خدمات رایگان FordPass صرفه جویی زیادی به همراه دارد.

اقدامی مانند این قابل توجیه است. زیرا آنچه که فورد از درآمد اشتراک خود از دست می‌دهد با فروش بیشتر و تشویق مشتریان به خرید مدل‌های بالاتر جبران می‌شود.

منبع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا