نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران دبیر منطقه یک کشور شد

به گزارش ایرنا از دانشگاه تهران، بر اساس دستورالعمل اجرایی منطقه بندی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی (مناطق 9 گانه کشور) و به منظور فراهم آوردن زمینه مشارکت فعال و موثر موسسه های پژوهش و فناوری در پیشبرد اهداف و برنامه های آموزش عالی کشور و تبادل تجربیات، هم افزایی و بهره وری حداکثری از امکانات و نیز ایجاد شبکه معاونان پژوهش و فناوری مناطق، انتخاب دبیر منطقه در دستور کار اولین نشست معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها قرار گرفت. 

پس از بحث و بررسی و استماع پیشنهادها و دیدگاه های حاضران جلسه و پس از رای گیری، دکتر ناصر معصومی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران به اتفاق آراء به عنوان دبیر منطقه یک دانشگاه های 9 گانه کشور انتخاب و جهت صدور حکم به معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شد. 

تعداد 21 دانشگاه، 20 پژوهشگاه، 17 پژوهشکده ، 3 پارک علم و فناوری، 15 بنیاد، سازمان و مرکز آموزشی و پژوهشی عضو دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی منطقه یک کشور هستند.

اولین نشست معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری منطقه یک کشور (استان تهران و استان البرز) 19 خرداد ماه 1394 به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل