نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تعیین جوایز بین المللی جدید در حوزه فناوری نانو

به گزارش ایرنا از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، جایزه بین المللی کبیلر (Kabiller Prize in Nanoscience and Nanomedicine) و جایزه محقق جوان Kabiller Young Investigator Award in Nanoscience and Nanomedicine) در سپتامبر 2015 به افراد برگزیده اهدا می شود و در سال های بعدی نیز ادامه می یابد.

آخرین مهلت ثبت نام برای جایزه کبیلر و جایزه محقق جوان یکم تیر ماه سال جاری (22 ژوئن) تعیین شده است. 

جایزه کبیلر از افرادی قدردانی می کند که بیشترین همکاری را در حوزه فناوری نانو و کاربردهای آن در زمینه پزشکی و زیست فناوری دارند. 

جایزه محقق جوان نیز به محققان جوانی تعلق می گیرد که دستاوردهای چشمگیری در حوزه های مشابه داشته و این دستاوردها دارای اثرات گسترده ای در این حوزه ها بوده است.

موسسه بین المللی فناوری نانوی دانشگاه نورث وسترن از پیشگامان جهانی فناوری نانو در حوزه های نانوپزشکی است و دوید کبیلر، مدیر کمیته اجرایی موسسه بین المللی فناوری نانوی این دانشگاه از حامیان فعال حوزه بین رشته ای فناوری نانو محسوب می شود.

ثبت نام کنندگان برای جایزه کبیلر و جایزه محقق جوان کبیلر مورد بررسی قرار می گیرند و برگزیدگان از طرف کمیته ای از کارشناسان مطرح دنیا در حوزه فناوری نانو و کاربردهای آن در حوزه های پزشکی و زیست فناوری، انتخاب می شوند. 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل