توسکانی منطقه خوش آب و هوای ایتالیا

در مرکز ایتالیا یکی از زیباترین منطقه های این کشور به نام توسکانی قرار گرفته است که با وسعت تقریبی ۲۳ هزار کیلومتر مربعی اش، یک جای عالی برای طبیعت گردی گردش و تفریح محسوب می شود. منظره ای خیره کننده باچشم اندازی به زمین های سبز وسیع و یک دست در کنار خانه های ویلایی و مردمی خونگرم از توسکانی ایتالیا یک جای پرطرفدار و محبوب ساخته است.

توسکانی دارای چند نمونه از بهترین باغ های میوه ایتالیا است و به دلیل شرایط آب و هوایی فوق العاده خوبی که دارد برای رشد و پرورش انواع گیاهان جایی مناسب است، بهشتی گمشده که به خصوص در فصل بهار، سرشار از زیبایی های خداوندی می شود و دره های سر سبز آن درست مانند تابلوی نقاشی شگفت انگیزی می شوند که در مقابل چشمان شما قرار می گیرند

اگر چه توسکانی یکی از زیباترین طبیعت های ایتالیا را در دل خود دارد اما در بین توریست ها و گردشگران بیشتر به عنوان یک منطقه ی فرهنگی شناخته می شود، این منطقه ۳ شهر سینا، پیزا و لوکا را شامل می شود که شهر پیزا همان برج کج معرف ایتالیا یعنی برج پیزا را دارد.

۶ میراث جهانی یونسکو در توسکانی قرار دارند، شامل مرکز تاریخی فلورانس، میدان کلیسای جامع پیزا، مرکز تاریخی سینا ال دوورچا از جمله  آن هاست.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا