نیسان توپ گلف خودران تولید کرد

شرکت خودروسازی "نیسان" در ویدئویی که به تازگی برای نشان دادن تبحر خود در توسعه فناوری خودران منتشر کرده، یک توپ گلف خودران را نشان می‌دهد که خودش به سمت حفره موجود در زمین گلف حرکت می‌کند.

 شرکت نیسان در بیانیه‌ای اعلام کرده که این توپ گلف که موسوم به "ProPILOT" است، با دنبال کردن یک مسیر از پیش تعیین شده به سمت هدفش، از بازیکنان گلف پشتیبانی می‌کند. بازیکنان هم می‌توانند اطمینان داشته باشند که بدون زحمت خاصی به هدف خود می‌رسند.

در تولید این توپ خودران از فناوری دستیار راننده "ProPILOT ۲.۰" استفاده شده است. این سیستم می‌تواند خودرو را در بین خطوط و با فاصله‌ای امن از دیگر خودروهای جلویی حفظ کند.

این توپ به گونه‌ای است که در هر شرایطی می‌تواند حفره‌های موجود در زمین بازی گلف را شناسایی کند و به سمت هدف حرکت می‌کند.

یک دوربین هم در مبدا و مقصد توپ قرار می‌گیرد تا پس از اینکه که توسط بازیکن به آن ضربه زده شد، حرکت و مسیر خود را ارزیابی کند.یک موتور الکتریکی کوچک هم توپ را قادر می‌سازد که به داخل حفره زمین هدایت شود.

به نظر نمی‌رسد که نیسان برای توسعه سرمایه‌گذاری‌های این فناوری‌ جدید خود برنامه‌ای داشته باشد ولی از بازدیدکنندگان دعوت می‌کند که به ژاپن بروند و تا تاریخ یک سپتامبر این فناوری را از نزدیک مشاهده کنند.

منبع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا