هدف از برگزاری این کنفرانس به اشتراک گذاشتن یافته های پژوهش در محیطی بین المللی و چاپ مقالات می باشد. همچنین در پایان کنفرانس، به شرکت کنندگان گواهی ارایه می شود.
محورهای این همایش به شرح زیر است:
-رشد نوجوانان و روانشناسی آموزشی
-آموزش بزرگسالان
-مطالعات آموزش و پرورش
-انسان شناسی
-اختلالات اضطرابی
-ارزیابی و بررسی
-آموزش و پرورش
-مهارت های اولیه
-علوم رفتاری
-رفتار درمانی
-روانشناسی کودک
-روانشناسی بالینی
-تحقیقات بالینی
-مطالعات ارتباطات
-سلامت و بهداشت جامعه
روانشناسی مشاوره
-برنامه ریزی آموزشی
-آموزش از راه دور
-آموزش و پرورش و فناوری
-روش تدریس
-مطالعات زیست محیطی
-اصول اخلاق
– مراقبت های بهداشتی
-بهداشت و درمان تامین مالی
-اقتصاد بهداشت
-سیاست بهداشت و ارتقاء سلامت
-خدمات بهداشتی درمانی نوآوری
-پژوهش در خدمات بهداشتی
-آموزش عالی
-توسعه انسانی و مطالعات خانواده
ICT–
-معلولیت ذهنی
-روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی
-نظریه های یادگیری
-ازدواج
-اخلاق پزشکی
-بهداشت روان
-اقلیت بهداشت
-رویکردهای جدید در روانشناسی
-تحقیقات نتیجه
-طب اطفال
-علوم سیاسی
-طب پیشگیری
-روانپزشکی
-روان شناسی
-علم اسیب شناسی روانی
-روان درمانی
-بهداشت عمومی
-مطالعات مذهبی
-روش تحقیق
-خشونت جنسی
-علوم اجتماعی
-مددکاری اجتماعی در پزشکی
-جامعه شناسی
-آموزش و پرورش ویژه
– ارتباطات
– آموزش و پرورش و تربیت بدنی
-خودکشی وپیش گیری از خشونت
-آموزش و پرورش و مدرس
-فناوری و تغییرات اجتماعی
-مطالعات زنان
کلیه مقالات در پایگاه های زیر نمایه خواهند شد:
Thomson Reuters ISI- Social and Behavioural Sciences
کلیه مقالات پذیرفته شده در یکی از ژورنال های زیر چاپ خواهند شد:
eISSN: 2301-2218 EJSBS The European Journal of Social & Behavioural Sciences
eISSN: 2301-2358 Peer-Reviewed C-crcs Volume
eISSN: EpSBS The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences
تاریخ های مهم:
آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات : 10 تیر ماه 1394 (1 جولای 2015)
تاریخ اعلام نتایج مقالات :حداکثر 10 روز پس از ارایه مقاله
آخرین مهلت ارسال مقالات : 24 تیر ماه 1394 (15 جولای 2015)
تاریخ برگزاری کنفرانس: 15-12 مرداد 1394( 6-3 اوگست 2015 )
شرکت کنندگان می توانند مقالات خود را به آدرس الکترونیکی زیر ارسال کنند :
علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کنفرانس مراجعه کنند
No tags for this post.