کاهش زمان تصمیم گیری درباره طرح ها

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: کاهش زمان تصمیم گیری درباره موافقت با اجرای طرح‌های جهاد یکی از خواسته‌های ما از رییس جمهوری است و می‌خواهیم که در این زمینه به ما کمک بیشتری داشته باشند.

حمیدرضا طیبی در دیدار امروز (چهارشنبه، ۱۶ مرداد) محققان و پژوهشگران جهاددانشگاهی با رئیس جمهور با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد در ۳۹ سال اخیر، اظهار کرد: ما در بهداشت، درمان، حوزه فنی و مهندسی، داروسازی، کشاورزی اقدامات خوبی را انجام دادیم و در صنعت نفت هم اقدامات موفقیت آمیزی را تجربه کردیم.

وی خطاب به رئیس جمهوری اظهار کرد: کاهش زمان تصمیم گیری درباره طرح ها یکی از خواسته های ما از رییس جمهوری است و می‌خواهیم که در این زمینه به ما کمک بیشتری داشته باشید.

طیبی ادامه داد: ما در حوزه آموزش زبان انگلیسی، مجموعه هشت جلدی را طراحی کردیم تا به اظهارات رهبری درباره انتقال فرهنگ غرب از طریق انتشار کتاب‌های آموزشی از سوی آنان و ضعف ما در مقابله با این جریان، پاسخ گفته باشیم.

وی با اشاره به دستاوردهای جهاد دانشگاهی در مسابقات قرآنی، برگزاری مناظره های دانشجویی و مرکز نظرسنجی ایسپا، اظهار کرد: ما دو نوع برنامه ریزی در جهاد داریم یکی براساس نیازهای جامعه امروز است و یکی دیگر هم برای اجرای نقشه جامع علمی در حوزه های خاص است.

طیبی با تاکید بر اینکه ما علاقه مند به پذیریش ماموریت‌های کلان در جهاد دانشگاهی هستیم، اظهار کرد: ما اجرایی شدن مصوبه جهاد در اجرای نقشه جامع علمی کشور را در حوزه های مختلف دنبال کردیم که در حال حاضر هم با وزرای نفت و ورزش برای پیگیری حوزه های مختلف این نقشه علمی، گفت‌وگوهای خوبی داشتیم.

رئیس جهاد دانشگاهی در ادامه ضمن تاکید بر اینکه از تمام ظرفیت های این نهاد علمی و فرهنگی برای توسعه کشورها استفاده شود، اظهار کرد: تحریم وزیر خارجه کشورمان را تقبیح می‌کنیم و تاکید داریم که اینجا عدو سبب خیر شده است و ما در این شرایط باید بیش از گذشته برای پیشبرد اهداف کشور فعال باشیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا