صندوق های پست در تهران هوشمند می شوند
ابراهیم بوداغی با اشاره به برنامههای پست هوشمند در جهت ارائه خدمات باکیفیت و به روز به مردم گفت:
پست هوشمند مبتنی بر نیروهای هوشمند است و به همین دلیل بحث آموزش از جمله مباحث مطرح در شرکت پست خواهد بود.
وی از تصویب ۲۷ سرویس پستی در سازمان استاندارد به عنوان سرویسهای استاندارد خبر داد و با اشاره به ارائه بسته متنوع خدمات پستی گفت:
پست ۸ طرح ماندگار دارد که به تصویب وزیر ارتباطات رسیده و شامل ایجاد مرکز مکانیزه، هاب پستی و ایجاد نواحی در سطح شهرهای جدید و سرویس محور شامل پست الکترونیک، پست لجستیک و پست مالی است.
بوداغی با بیان اینکه طرح مطالعاتی پست لجستیک از سال گذشته شروع و از نیمه دوم امسال مقدمات آن آغاز میشود خاطرنشان کرد:
این طرح، یک فرایند سه ساله است و در یک برنامه بلندمدت میتوان با سرمایه گذاری خاص بسترهای نرم افزاری و سخت افزاری آن را ایجاد کرد.
وی رویکرد پست را حرکت به سمت مرسولات عادی با سرعت و امنیت لازم برشمرد و گفت:
در بحث ساماندهی خطوط پستی، موضوع خطوط هوایی در دستور کار قرار دارد و با سه شرکت جدید قرارداد بسته شده است؛ همچنین از نیمه دوم سال گذشته هم برای اولین بار خطوط ریلی به این بخش اضافه شد که کار نقل و انتقال مرسولات را تسهیل کرد.
معاون شرکت پست افزود:
بحث ساماندهی مکانهای کشور به عنوان یک بحث فرابخشی با مدیریت وزارت ارتباطات در حال انجام است و GNAF (نشانی ایرانیان) هم با مدیریت پست و همکاری شهرداری و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و راهبری وزارت ارتباطات در حال اجراست.
وی از اجرای طرح صدور کارت هوشمند با همکاری سازمان ثبت احوال و نیز راه اندازی پایلوت صندوقهای هوشمند پستی در تهران خبر داد و گفت:
۱۱ صندوق با نام CashLess در تهران نصب شده که تمامی کارهای خودپرداز جز دریافت و پرداخت پول را انجام میدهد؛ سه ماه از پایلوت این صندوقها میگذرد و فاز عملیاتی شدن بعد از فاز آزمایشی شروع خواهد شد.
به گزارش کلیک:معاون شرکت با بیان اینکه اساسنامه شرکت ملی پست در دستور کار مجلس قرار دارد، ورود اپراتور دوم پست را موجب ساماندهی بخش پست و امنیت بیشتر جامعه برشمرد و گفت:
با ایجاد اپراتور دوم بسیاری از اپراتورهایی که به صورت غیر قانونی در سطح جامعه فعالیت میکنند ساماندهی میشوند.
No tags for this post.