شرکت بورینگ به چین خواهد رفت

پروژه‌های تونل سازی شرکت "بورینگ"(Boring) با استقبال چندانی در ایالات متحده همراه نشد، اما این موضوع ممکن است در آینده نزدیک اهمیتی نداشته باشد، چرا که ایلان ماسک بنیانگذار و رئیس این شرکت فاش کرده است که هنگام بازدید از شانگهای برای کنفرانس جهانی هوش مصنوعی که از 29 تا 31 اوت برگزار می‌شود، یک شعبه از این شرکت را در چین راه اندازی خواهد کرد.

هنوز تقریبا هیچ چیزی از برنامه‌های وی در چین از جمله اولین پروژه شرکت بورینگ نمی‌دانیم، اما این یک قدم بزرگ برای شرکتی است که تاکنون تنها به آمریکا محدود بوده و تلاش داشته تا رضایت آمریکایی‌ها را جلب کند.

ماسک همچنین اظهار داشت که شرکت بورینگ مایل به ایجاد تونل‌ در زیر آب است، اگرچه تاکنون انجام چنین چیزی از طرف این شرکت اعلام نشده است.

این میلیاردر کارآفرین دلیل گسترش این شرکت به چین را توضیح نداد، اگر چه چند دلیل بالقوه وجود دارد. اول اینکه احتمالا با مخالفت کمتری از طرف قانونگذاران مواجه خواهد شد و قوانین توسعه حمل و نقل در چین به نفع این شرکت عمل خواهند کرد.

دوم اینکه جمعیت بیشتر و متراکم‌تری می‌توانند از مزایای سیستم تونل‌های بورینگ بهره‌مند شوند.

در نهایت نیز به تسلا کمک می‌کند به طور چشمگیری حضور خود را در چین گسترش دهد، چرا که شرکت بورینگ می‌تواند یک مکمل مناسب برای برنامه‌های تسلا در آن منطقه باشد.

منبع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا