نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی

سیدعلی‌اکبر هاشمی‌راد – معاون دانشجویی فرهنگی، با اعلام این‌خبر گفت: این مسابقات از روز شنبه (دوازدهم مردادماه) سال‌جاری به مدت چهار روز در محل دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

معاون دانشجویی فرهنگی با بیان این‌که برگزاری جلسه‌های توجیهی و کارگاه‌های آموزشی نقش بسیار مهمی در آمادگی شرکت کنندگان دارد؛ افزود: در همین راستا تیرماه سال جاری به منظور آشنایی تیم‌های داوطلب با فرآیندهای برگزاری مناظره و آماده سازی آنها برای شرکت در این رقابت‌، کارگاه‌های آموزشی با حضور منتخبان مرحله کشوری هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره برگزار گردید.

وی با اشاره به علاقه‌مندی و پتانسیل قابل توجه دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ در این رقابت‌ها، اظهار داشت: سروش، آزادی بیان، شهید آیت، شهید دیالمه، کاف، چمران، طوفان، ساچمه، دیاست، حق پویان، هرمس، تنقیح مناط، فرهنگ و علم، شمس، سخنوران و رادیکال 2 تیم‌های شرکت‌کننده این دانشگاه در هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره خواهند بود.

دکتر هاشمی‌راد همچنین با بیان این‌که مسابقات مرحله مقدماتی این دور از رقابت‌ها دوازدهم و سیزدهم مرداد ماه برگزار خواهد شد،گفت: مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها، روز دوشنبه (چهاردهم مردادماه) و مرحله نیمه نهایی و نهایی (پانزدهم مردادماه) با انتخاب دو تیم راه یافته به مسابقات مرحله منطقه‌ای به کار خود پایان خواهد داد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل