نسخه چینی هیوندای سانتافه معرفی شد

نمای کلی این خودرو به خودروهایی همچون محصولات مزدا و یا لینکلن شباهت دارد اما چهره جلویی آن شباهت بسیار زیادی به نسل جدید هیوندای سانتافه دارد و حتی نوع جلوپنجره، چراغ‌های LED مخصوص روز و دیگر قسمت‌های نمای جلو کپی مشخصی از سانتافه جدید است.
ام جی هکتور قرار است با دو پیشرانه به بازار عرضه شود. یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ که می‌تواند حداکثر 143 اسب بخار و 250 نیوتن متر را تولید کند. پیشرانه دوم البته 2 لیتری دیزلی است که توانایی تولید حداکثر 170 اسب بخار را دارد. گیربکس‌های در نظر گرفته شده برای این خودرو 6 سرعته دستی و یا 6 سرعته خودکار دوکلاچه (تنها برای موتور بنزینی) است.
ام جی هکتور تقریباً جزو بزرگ‌ترین خودروی‌های کلاس خود خواهد بود و طول آن 4655 میلیمتر، عرض آن 1835 میلیمتر و ارتفاع هکتور 1760 میلیمتر است.
ام جی از تجهیزات رفاهی این خودرو اطلاعات زیادی منتشر نکرده اما مشخص شده که ام جی هکتور با تجهیزاتی همچون کروز کنترل، سقف پانوراما، 6 کیسه هوا در نسخه فول، روکش چرمی صندلی ها، ورود بدون کلید، ترمزهای ABS و EBD و ترمز کمکی BA، ترمز پارک برقی، دوربین 360 درجه و یک صفحه نمایش بزرگ 10.4 اینچی در وسط داشبورد ارایه می‌شود و حتی بعد از عرضه اولیه، نسخه سه ردیفه 7 سرنشینه نیز عرضه خواهد شد.

قیمت نهایی ام جی هکتور هنوز مشخص نیست اما به نظر می‌رسد ام جی برای این خودرو بازه قیمتی 21 الی 28 هزار دلار را در نظر گرفته است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا