خرید آنلاین کفش با سایز مناسب ممکن شد

به گزارش سیناپرس به نقل از ایرنا، این برنامه جدید که Nike Fit نام دارد به عنوان یک گزینه اضافی در خرید آنلاین در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد تا سایز مناسب کفش موردنظر را انتخاب کنند. برای این منظور لازم است کاربر پس از پوشیدن جوراب در مقابل دیوار بایستد و دوربین پشت گوشی را با استفاده از راهنمایی که در نمایشگر مشاهده می‌کند، رو به پاهای خود بگیرد. به این ترتیب برنامه موبایل پاهای کاربر را تشخیص داده و با استفاده از 13 نقطه اطلاعاتی در هر یک از پاهای کاربر در چند ثانیه آن‌ها را اسکن می‌کند.

سپس این اطلاعات با استفاده از یک الگوریتم هوش مصنوعی پردازش شده و سایز مناسب هر مدل از کفش‌ها برای کاربر تعیین می‌شود. این برنامه اطلاعات مربوط به اسکن سایز پای هر کاربر را به طور مستقل ذخیره می‌کند تا در هنگام خرید کفش‌های جدید نیازی به اسکن مجدد نباشد.
توسعه‌دهندگان برنامه Nike Fit امیدوارند این برنامه علاوه بر تعیین سایز کفش کاربر موجب کاهش مرجوعی و تشویق مشتریان به خرید بیشتر شود. قرار است به زودی نسخه‌ای از این برنامه در فروشگاه‌های شرکت Nike فعال شود تا فروشندگان بتوانند با اسکن پاهای مشتریان سایز مناسب آن‌ها را تشخیص دهند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا