خودروی جذاب و جدید رنجرور رونمایی شد

گروه خدمات مخصوص خودروهای رنجرور به‌تازگی نسخه‌ی جدیدی با نام Astronaut Edition را معرفی کرده است. این نمونه تنها برای مشتریانی که در برنامه‌ی سفر فضایی شرکت Virgin Galactic ثبت‌ نام کرده‌اند در دسترس خواهد بود. رنجرور Astronaut Edition (کلمه‌ی Astronaut به‌معنی فضانورد) بر پایه‌ی رنجرور اتوبیوگرافی ساخته‌شده و از ویژگی‌های ظاهری و داخلی منحصربه‌فردی بهره می‌برد.

ساخت این خودرو قسمتی از برنامه‌ی مشترک بین رنجرور و ویرجین است. تاکنون بیش از ۶۰۰ نفر به‌عنوان فضانوردان آینده برای سفر فضایی این شرکت ثبت‌نام کرده‌اند. از تغییرات ظاهری مهم می‌توان به رنگ آبی مخصوص با نام Zero Gravity، طراحی منحصربه‌فرد نور خوش‌آمدگویی و نشان Astronaut Edition در قسمت پشتی و کناری خودرو اشاره کرد.

در قسمت داخلی از نشان گرافیکی مخصوص استفاده شده که در قسمت کنسول وسط فیبرکربنی و زیردستی و دستگیره‌های آلومینیومی در‌ها دیده می‌شود. در قسمت جا‌لیوانی‌ها از دو دیسک استفاده شده که بر پایه‌ی محافظ هواپیمای یونیتی ویرجین ساخته‌شده است. در یکی از دیسک‌ها، سخنی از ریچارد برنسون، مدیرعامل شرکت ویرجین و در دیگری، جزئیات سفر هوایی نمایش داده شده است.

قیمت رنجرور Astronaut Edition هنوز مشخص نشده است. با وجود این، قیمت درنظر گرفته‌شده برای رنجرور اتوبیوگرافی از ۱۰۳,۱۳۰ پوند آغاز شده و رزرو ۹۰ دقیقه‌ای یک پرواز ویرجین گالاتیک نیز ۱۹۰,۰۰۰ پوند و هر بلیط سوار فضایی این شرکت ۲۵۰,۰۰۰ پوند (حدود ۳۲۵,۰۰۰ دلار) قیمت دارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا