نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

سومین کنفرانس جهانی آموزش آنلاین برگزار می گردد

به گزارش سیناپرس به نقل از آنا، سومین دوره از کنفرانس جهانی آموزش آنلاین، کسب‌وکار الکترونیک، مدیریت الکترونیک، تحصیل آنلاین و تجارت الکترونیک با هدف ایجاد انجمنی برای محققان، دانشمندان و افراد فعالی در صنعت از سوم تا پنجم تیر در دانانگ برگزار می‌شود.

این رویداد بین‌المللی فرصت مناسبی برای به‌اشتراک‌گذاری ایده‌های نوین، تجربه‌های کاربردی و نتایج آخرین تحقیقات در حوزه آموزش آنلاین، کسب‌وکار و تجارت الکترونیک است. کنفرانس جهانی آموزش آنلاین، کسب‌وکار و تجارت الکترونیک محل مناسبی برای گسترش شبکه ارتباطات بین‌المللی است.

سیستم‌ها، طراحی و تکنولوژی‌های در حوزه آموزش آنلاین، روابط مشتری و مدیریت، سرویس‌های آنلاین و سیستم‌های بین سازمانی در کسب‌وکار الکترونیک، دولت الکترونیک، سیاست‌ها و قوانین تجارت و بازار الکترونیک در حوزه تجارت الکترونیک از موضوعاتی هستند که در این کنفرانس مورد بررسی قرار می‌گیرند.

دانشمندان می‌توانند مقالات و تحقیقات خود را تا دهم مِی به کمیته کنفرانس جهانی آموزش آنلاین، کسب‌وکار و تجارت الکترونیک ارسال کنند. موارد منتخب در گوگل اسکولار، پرو کوئیست، اینسپک و IET منتشر خواهد شد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل