لینکدین از رقبای خود تقلید کرد

به گزارش سیناپرس به نقل ازایسنا، لینکدین که یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی توسعه داده شده توسط شرکت مایکروسافت به شمار می‌رود، حالا به نظر می‌رسد که می‌خواهد از سایر پلت‌فرم های موفق در جهان همچون فیس‌بوک تقلید کرده و قابلیت‌های مشابهی را به پلت‌فرم خود بیفزاید.

در تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده در وب سایت TechCrunch، لینکدین علاوه بر لایک کردن از این پس به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا به پست‌های منتشر شده و به اشتراک گذاشته شده از سوی مخاطبان و دوستان خود واکنش نشان دهند.

این قابلیت که ظاهراً تحت عنوان‌های celebrate، insightful و curious به پلت‌فرم لینکدین اضافه شده است ، به کاربران اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز به پست‌های مورد نظر واکنش مربوطه را نشان دهند.

به گفته بسیاری از کاربران در فضای مجازی این قابلیت ری‌اکشن یا واکنش در لینکدین به هیچ عنوان باری منفی نداشته و بدان معناست که کاربران در لینکدین تنها قادر خواهند بود واکنش‌های مثبت، سازنده و مفید نسبت به پست‌های منتشر شده دوستان خود نشان دهند.

شبکه اجتماعی لینکدین طبق تازه‌ترین آمارهای منتشر شده میزبان بالغ بر ۶۰۰ میلیون کاربر است که برخلاف سایر شبکه‌های اجتماعی همچون فیس بوک و اینستاگرام، تنها به منظور یافتن شغل، ارتباط با همکاران و اطلاع رسانی‌های کاری و تحصیلی استفاده می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا