معرفی دستبندهای تناسب اندام سامسونگ

نمایشگر کوچک اما با‌کیفیت گلکسی فیت ۰.۹۵ اینچ مساحت دارد و پنل تمام رنگی آن از نوع نمایشگرهای اولد سامسونگ با رزولوشن ۲۴۰ در ۱۲۰ انتخاب شده است. یک پردازنده ساده درون گلکسی فیت به کار رفته تا نوتیفیکیشن‌ها را از گوشی های اندرویدی پشتیبانی شده و آیفون ها به صفحه ساعت ارسال کرده و البته ورزش و حرکات تناسب اندام شما را دنبال کند.

شما در اپلیکیشن Health سامسونگ بر روی گوشی هوشمندتان می‌توانید از میان بیش از ۹۰ فعالیت مختلف، حرکت مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس دستبند گلکسی Fit به راحتی حرکت شما را شناسایی می‌کند و فعالیت ورزشی شما را به طور اتوماتیک دنبال خواهد کرد. این حرکات شامل دویدن، دوچرخه‌سواری، قایق‌سواری و راه رفتن قدرتی می‌شود. درست مشابه گیر فیت ۲ پرو، این محصول تا عمق ۵ متری در برابر نفوذ آب مقاوم است و با برخورداری از استانداردهای سطح نظامی MIL-STD 810G مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار، حرارت، ضربه و برخورد دارد.

با وجود این که باتری ۱۲۰ میلی‌آمپر ساعتی این دیوایس کمی کوچک به نظر می‌رسد، اما با توجه به ابعاد و رزولوشن پایین نمایشگر و فعالیت‌های نه چندان پیچیده پردازنده، شما می‌توانید تا چندین روز بدون این که نیاز به شارژ مجدد داشته باشد از گلکسی فیت استفاده کنید و احتمالا این میزان به یک هفته کامل برسد. جذاب‌ترین قابلیت گلکسی فیت این است که حالا دستبند سلامتی سامسونگ با یک سنسور ضربان قلب عرضه می‌شود که در میان اکثر رقبای هم‌رده از نظر قیمتی شاهد چنین قابلیتی نیستیم. همچنین سامسونگ در تبلیغات خود درباره این دستبند به یک قابلیت تحلیل خواب کاربر به شکل پیشرفته و یک سیستم مدیریت استرس هوشمند اشاره کرده است که همین هم می‌تواند گلکسی فیت را به محصول کاملا برتر از محصولاتی نظیر می بند شیائومی‌ تبدیل کند.

از حیث نرم‌افزاری، رابط کاربری ساده و جذاب طراحی شده است و امکان نمایش هشدارهای مختلف، اطلاعات آب و هوا و اتفاقات ثبت شده در تقویم به صورت مستقیم بدون نیاز به در آوردن تلفن همراه از جیب‌تان وجود دارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا