رونمایی از چهار گوشی جدید موتورلا

گوشی های Moto G7 ،G7 Play ،G7 Power و G7 Plus چهار مدل جدید هستند. موتورولا گوشی موتو جی ۷ پاور را با تمرکز بر روی قابلیت‌های باتری عرضه کرده و گوشی موتو G7 Play بیشتر به خاطر قیمت پایین آن ارزش دارد. مدل سال گذشته جی ۶ پلی دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بود در حالی که مدل ۲۰۱۹ یعنی جی ۷ پلی دارای باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

گوشی موتو جی ۷ پاور همانطور که از نام آن مشخص است، به یک باتری غول‌پیکر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که برتری اصلی آن نسبت به دیگر گوشی‌های این لیست محسوب می‌شود. البته صرف نظر از باتری غول‌پیکر آن، برتری‌ سخت افزاری چندانی نسبت به جی ۷ پلی ندارد و پردازنده اسنپدراگون ۶۳۲ به همراه ۳ گیگابایت حافظه رم، مهمترین مشخصات آن را تشکیل می‌دهد.

گوشی موتورولا موتو جی ۷ در واقع ستاره گوشی های ۲۰۱۹ موتو جی موتورولا محسوب می‌شود که قرار است در اکثر کشورهای جهان روانه بازار شود. از حیث تعادل میان قیمت و امکانات فنی، این گوشی ارزش خرید بسیار بالایی دارد. برخلاف مدل‌های دیگر شما یک ناچ بسیار بزرگ را در بالای صفحه نخواهید دید و یک ناچ قطره‌ای با ظاهری شیک در پنل جلوی آن دیده می‌شود.
 
همانطور که از نام آن برمی‌آید مدل موتو جی ۷ پلاس قدرتمندترین گوشی در میان گوشی های ۲۰۱۹ سری موتو جی موتورولا است که البته قرار است تنها در کشورهای خارج از آمریکا عرضه شود. از حیث طراحی این گوشی نیز مشابه موتو جی ۷ ساخته شده با این تفاوت که گزینه‌های رنگی متنوعی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. رنگ قرمز این گوشی بسیار جذاب به نظر می‌رسد که البته کمپانی سازنده از آن به عنوان “Viva Red” یاد می‌کند.
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا