نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

قرارداد همكاري در جهت افزايش كيفيت و بهره برداري از ماشين هاي آبياري

بر اساس این قرارداد، ارائه خدمات مشاور فني و نظارت عاليه بازرسي فني ماشين هاي آبياري باراني آبفشان دوار مركزي (سنتر پيوت) و اجرای طرح شبكه هاي فرعي آبياري و زهكشي غرب و شمال غرب كشور، از سوی وزارت جهادكشاورزي به پژوهشکده توسعه تکنولوژی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف واگذار شد.
 مهندس علی مهدی‌زاده مدیر مرکز توسعه تکنولوژی در این زمینه گفت: با توجه به سوابق موفق این سازمان طی بیش از دو دهه فعالیت مداوم در حوزه تخصصي تكنولوژي هاي آبياري و ارائه خدمات و همکاری با وزارت جهادكشاورزي در كل کشور، این قرارداد همکاری با هدف ارائه مشاوره فني و نظارت عاليه بر بازرسي و تحويل گيري حدود 1500 دستگاه ماشين هاي آبياري سنترپيوت ساخت داخل و وارداتي توسط 6 شركت داخلي و وارد كننده با بهره گيري از تيم تخصصي چند رشته اي مركز توسعه تكنولوژي منعقد شد.
مهندس مهدی زاده افزود: به دنبال اجرای طرح شبكه هاي فرعي آبياري و زهكشي غرب و شمال غرب كشور در 4 استان آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي، اردبيل و ايلام، بر اساس برنامه ریزی وزارت جهاد كشاورزي، قسمت عمده اي از اين طرح با استفاده از تكنولوژي هاي نوين آبياري، مجهز به ماشين هاي آبياري سنتر پيوت خواهد شد.
وی گفت: امضاء قرارداد همكاري بین وزارت جهادكشاورزي و پژوهشكده توسعه تكنولوژي سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، در راستای اجرای برنامه جهاد کشاورزی و در جهت افزايش كيفيت و بهره برداري از ماشين هاي آبياري بین پژوهشكده توسعه تكنولوژي و وزارت جهادكشاورزي انجام شد.
این قرارداد که به امضاي دکتر حاجی تاروردی سرپرست پژوهشكده توسعه تكنولوژي و مهندس رحيم سجادي مجري طرح شبكه هاي فرعي آبياري و زهكشي غرب و شمال غرب كشور وزارت جهادكشاورزي رسيده است، توسط کارشناسان مركز توسعه تكنولوژي اجرا می شود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل