نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

گسترش همکاری سازمان اوقاف و جهاددانشگاهی

دکتر سید حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی در این دیدار که با حضور معاونان این نهاد در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی خاموشی به سمت ریاست این سازمان، بیان کرد: جهاددانشگاهی آماده افزایش همکاری‌ها بین این نهاد و سازمان اوقاف و امور خیریه است.

وی افزود: در زمینه‌ی انجام امور پژوهشی، تحقیقاتی و دیگر زمینه‌های کاربردی و هم‌چنین بسترهای فرهنگی و آموزشی که جهاددانشگاهی در آن خدمات مختلف و شاخصی دارد نیز، حاضر به انجام طرح‌های مشترک هستیم.

در ادامه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر گسترش همکاری‌های فرهنگی بین این سازمان و جهاددانشگاهی، اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به انجام سرمایه‌گذاری در تحقیقات کاربردی جهاددانشگاهی که مشکلات مردم و مملکت را حل نماید، اقدام می‌کند.

هم‌چنین در این دیدار، بر پیگیری ویژه برای راه‌اندازی ساختمان بیمارستان رویان جهاددانشگاهی با حمایت سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در پایان مقرر شد، کارگروهی مشترک بین جهاددانشگاهی و سازمان اوقاف و امور خیریه، وظیفه‌ی پیگیری موارد مطرح‌شده در این دیدار را برعهده بگیرند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل