زعفران ارگانیک به تولید رسید

به گزارش سیناپرس، ندا تقوی، مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان تولید کننده محصولات ارگانیک به مهرگفت: در این شرکت در صدد بودیم که زعفران ارگانیک را با هدف تولید فراورده های طبیعی داشته باشیم که موفق شدیم  به این مهم دست بیابیم.

وی با بیان اینکه مهم ترین اهداف ما در این شرکت دانش بنیان، مبتنی بر توسعه پایدار روستایی و تکمیل زنجیره ارزش بوده است، خاطر نشان کرد: همچنین مهم ترین هدف ما حذف نهادهای شیمیایی در چرخه تولید زعفران بوده است؛ از این رو در پروسه تولید به هیچ عنوان از کودهای شیمیایی، سموم علف کش و سایر مواد شیمیایی استفاده نکردیم.

تقوی بیان کرد: این پروژه در یکی از روستاهای توابع استان خراسان رضوی اجرایی شد. کل کشاورزهای منطقه در قالب مدیریت گروهی کشاورزان تحت کنترل قرار گرفتند و نزدیک به ۴۵۰ هکتار  از اراضی و مزارع زیر نظر این شرکت زعفران کشت می کنند.

وی با بیان اینکه این زعفران ها شناسنامه دار هستند، گفت: محصول ارگانیک المان ها و شاخص های زیادی دارد که ما در این شرکت تمام شاخص ها را مد نظر قرار دادیم.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان  تاکید کرد: زعفران های این شرکت صددرصد صادراتی هستند و مطابق با استاندارد بین المللی اروپا و ایزوهای بین المللی امریکا و ژاپن تولید می شوند.

به گفته وی، تاکنون به امریکا و سایر کشورهای اروپایی صادرات داشته ایم.

وی با تاکید بر اینکه در صدد هستیم در گام بعدی به سمت تولید فراورده های طبیعی ارگانیک از زعفران برویم، گفت: تاکنون محصولاتی را به صورت آزمایشی به تولید نیمه صنعتی رسانده ایم؛ بنا داریم فراوده ها را هم با برندهای شرکتمان به تولید برسانیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا