نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

سمینار مشترک مخابرات و شبکه با همکاری شرکت هواوي

با توجه به گسترش روزافزون ارتباطات و توجه ویژه به تربیت متخصصان در زمینه مخابرات و شبکه،دانشگاه علم و فرهنگ با همکاری هوآوی اقدام به برگزاری سمیناری تخصصی نمود. این سمینار که با حضور متخصصان حوزه برگزار شد،  دستاوردهای ویژه‌ای برای برگزارکنندگان و شرکت کنندگان به همراه داشت.

هدف از برگزاری سمینار مشترک دپارتمان فناوری اطلاعات مرکز آموزش دانشگاه علم وفرهنگ و نماینده رسمی آموزش شرکت هواوي (نیروی غرب) معرفی دوره ها و بازار کار داخلی و خارجی برای علاقمندان به حوزه شبکه و مخابرات بود.

گفتنی است، قرارداد همکاری میان معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی، سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) و شرکت نیروی غرب (NG) که پیش از این به امضای مسئولان رسیده بود، دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 با حضور دکتر سید سعید هاشمی رییس دانشگاه علم و فرهنگ و معاون(سابق) آموزشی جهاد دانشگاهی ،دکتر محمدصادق بیجندی رییس ستفا، مهندس مریم حسینی مدیرعامل شرکت نیروی غرب، دکتر سیف احمدیان و نمایندگانی از شرکت هوآوی، رونمایی و میان مسئولان به تبادل رسید.

براساس این قرارداد، "آموزش های تخصصی اشتغال محور" در حوزه ICT به متقاضیان ارائه شده و مدرک HCNA از سوی شرکت هوآوی به شرکت کنندگان اعطا می شود.این دوره ها در 7 مرکز به صورت پایلوت برگزار می شود که 2 دوره در تهران – سازمان جهاد دانشگاهی تهران و دانشگاه علم و فرهنگ – برگزار خواهند شد.

آموزش 30 هزار فراگیر، اشتغال آموزش دیدگان، معرفی بازار کار واقعی به آموزش دیدگان، پایه گذاری بسترهای لازم جهت ایجاد گردشگری آموزشی ملی و بین المللی، از جمله اهداف برگزاری دوره های آموزش های تخصصی اشتغال محور در حوزه ICT عنوان شده است.

 

 

 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل