نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

فراخوان استعدادیابی برای شرکت در مسابقات بین‌المللی GeCCo

وحید آزادمنش در این گردهمایی انجمن بین المللی مدیریت پروژه (IPMA) را تنها انجمن غیر انتفاعی پروژه و هدف آن را گسترش فرهنگ مدیریت پروژه در ایران دانست و افزود: در مسابقات بین‌المللی GeCCo چهار الی ۶ نفر به این انجمن معرفی شده و باید طی ۲۴ ساعت مشکلی را که به عنوان یک نمونه موردی و بر اساس سناریوها ارائه شده، حل کنند.

وی ضمن اشاره به برگزاری این مسابقه در فضای مجازی سن شرکت کنندگان را بین ۱۸ تا ۳۵ سال دانست و گفت: کمیته GeCCo در ایران، آزمون‌های ورودی تستی و تشریحی را به منظور انتخاب افراد برای شرکت در رقابت‌های بین‌المللی برگزار می‌کند.

رئیس کمیته GeCCo در ایران برخی اهداف این کمیته را برگزاری آزمون‌های تستی و تشریحی، برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی، ارتقای زبان انگلیسی فنی و کاربردی شرکت‌کنندگان و انتخاب ۶ نفر برتر جهت معرفی به کمیته بین‌المللی IPMA عنوان کرد و افزود: از جمله شرایط شرکت کنندگان در این آزمون‌ها پیش زمینه تحصیلی و رشته مدیریت پروژه و نیز سن زیر ۳۵ سال خواهد بود.

آزادمنش ادامه داد: بعد از انجام فراخوان استعدادیابی،‌ کارگاه آمادگی مسابقه GeCCo داخلی در ۲۹ آذر برگزار خواهد شد.

وی در همین زمینه زمان برگزاری مسابقه تستی را دهه آخر دی ماه و مسابقات تشریحی را اواسط بهمن اعلام کرد و افزود: ایجاد فرصت‌های فردی و عضویت در تیم ایران از جمله مزایای شرکت در این آزمون‌ها خواهد بود.

به گزارش ایسنا،‌ کمیته انتخاب مدیر پروژه برتر جوان و کمیته توسعه پایدار نیز در این گردهمایی به معرفی برنامه‌های خود پرداختند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل