نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برگزاری چهارمین جشنواره علم برای همه با رویکرد تغذیه سالم

این جشنواره با عنوان سفره سلامتی خانواده من با هدف افزایش سواد علمی و فناورانه درباه سلامتی و تغذیه در 4 محور به سلامتی اهمیت بدهیم، استانداردها و نشانگرها را بشناسیم، از منابع و رسانه ها درست استفاده کنیم و هر چیزی را نخوریم برگزار می‎شود.
چهارمین جشنواره علم برای همه با همکاری سازمان غذا و دارو، موسسه استاندارد، دانشکده تغذیه و رژیم‎شناسی دانشگاه تهران، انجمن تغذیه ایران، شبکه سلامت، خبرگزاری سلامت، رادیو سلامت، خبرگزاری میزان، واحدهای نمونه کشوری در حوزه غذا و دیگر نهادها و حوزه‎های درگیر در موضوع تغذیه و سلامت برپا خواهد بود.
از جمله برنامه‎های این جشنواره سراسری علمی می‎توان به بازی بزرگ روی زمین 12 متری درباره غذا و سبد خانواده، بازی با موضوع بشقاب سلامتی، تئاتر عروسکی درباره شبکه‎های مجازی و تبلیغات درباره سلامت و رژیم غذایی و غذاهای مامان پز اشاره کرد.
همچنین در طول برنامه‎های این جشنواره، روزانه سه نشست صمیمی با متخصصان در حوزه‎های مختلف تنوع غذایی، جای‎گزین‎های مواد غذایی و استانداردهای مواد غذایی در زمینه تولید و نگهداری برگزار خواهد شد.
علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‎توانند به سامانه inmost.ir مراجعه کنند یا با شماره‎های 88914631 داخلی 7720 تماس بگیرند. همچنین شماره 09198962008 برای هماهنگی انواع بازدیدها، پاسخگوی علاقمندان خواهد بود.
زمان بازدید از بخش‎های متعدد جشنواره 20 تا 25 آبان 97 از ساعت 8 تا 20 در محل نمایشگاهی موزه ملی علوم و فناوری واقع در خیابان امام خمینی (ره)، خیابان سی تیر خواهد بود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل