نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ششمین کنگره ملی اخلاق پرستاری برگزار می گردد

 عباس عباس زاده دبیر علمی کنگره ملی اخلاق پرستاری، گفت: کنگره اخلاق پرستاری تاکنون ۵ دوره و به مناسبت بزرگداشت مقام حضرت زینب(س) در کشور برگزار شده است. 

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) الگوی پرستاران است و سالروز این بانوی بزرگوار هم به عنوان روز پرستار نامیده شده است، افزود: ارزش های انسانی و اخلاقی ایشان برای همه ما سرمشق است و به همین دلیل اخلاق پرستاری را همواره با اخلاق زینبی و صبر و استقامت و علم این بزرگوارعجین می دانیم که این کنگره در این راستا برگزار می شود.

عباس زاده گفت: در طول ۵ دوره برگزاری این کنگره همواره شاهد رشد مقالات از نظر کمی و کیفی بودیم و پیش بینی می کنیم که امسال نیز با استقبال خوب پژوهشگرانی که در حوزه اخلاق پرستاری تلاش می کنند روبرو باشیم.

دبیر ششمین کنگره ملی اخلاق پرستاری افزود: در دوره های گذشته در رشته های که مشابه پرستاری خدمت مراقبتی انجام می دهند مانند پزشکی و مامایی و سایر حرفه ها هم مقالات خوبی به کنگره رسید و امیدواریم امسال هم همه شاهد حضور گروه های مراقبت سلامت و حامی سلامت در این کنگره باشیم.

وی با بیان اینکه در این کنگره طبق روال هر ساله سخنرانی های کلیدی و شخصیت های علمی برجسته حضور دارند، اضافه کرد: امیدواریم علاوه بر انتقال تجربیات و شکل گیری گروههای پژوهشی در این جمع علمی خوب پژوهشگران جوان ما ایده های تازه ای را در این حوزه کسب کنند. و این کنگره منجر شود که در عمل مردم ما بتوانند از پرستاری اخلاقمدارنه و باکیفیت برخوردار شوند.

دبیر ششمین کنگره ملی اخلاق پرستاری گفت: علاقمندان می توانند تا ۳۰ دی ماه سال جاری مقالات خود را به نشانی www.nursingethics.ir ارسال نمایند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل