کارخانه نوآوری در تهران رونمایی شد

به گزارش سیناپرس به نقل از مهر،اکبر عبداللهی، رئیس کارخانه نوآوری در حاشیه افتتاح کارخانه نوآوری که با حضور سورنا ستاری افتتاح شد در جمع خبرنگاران گفت: این کارخانه از مجموعه شتاب دهنده‌هایی تشکیل شده تا ایده‌هایی که در حوزه فناوری‌های مربوط به سلامت الکترونیک باشند را مورد حمایت و تقویت قرار دهند.

وی با بیان اینکه این کارخانه نوآوری در حوزه سلامت الکترونیک فعال است، اظهار کرد: در این کارخانه تیم‌هایی که دارای ایده‌های خاص در حوزه‌های مرتبط هستند، مستقر می‌شوند و با حمایت سرمایه گذاران این ایده‌ها توسعه می‌یابد.

عبداللهی با بیان اینکه در حال حاضر در این کارخانه ۱۴ تیم مستقر شده‌اند، یادآور شد: هدف گذاری ما خروج ۲۵ تیم در سال اول فعالیت این کارخانه است.

رئیس این کارخانه نوآوری تاکید داشت: حمایت‌های حقوقی و تامین هزینه‌ها تا زمان رسیدن نوآوری و ایده به بازار از جمله حمایت‌های این مرکز خواهد بود.

به گفته وی، سرمایه گذاری روی ایده‌ها از سوی معاونت علمی و فناوری و سرمایه گذاران بخش خصوصی صورت می‌گیرد.

عبداللهی اصل سرپرست شتابدهنده کارا گفت: تیم‌های فناور مستقر در این شتابدهنده از تحصیل‌کردگان دانشگاه‌های برجسته کشور هستند.

 در این کارخانه نوآوری بالغ بر ۱۴ تیم فناور مستقر هستند که در حوزه کسب و کارهای استارتاپی سلامت الکترونیک فعالیت می‌کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا