خودرویی که از گذشته به آینده رفت

 این خودروی جدید ۳.۰ CSL Hommage نام دارد و در نگاه نخست علاقمندان به دنیای خودرو را به یاد سبک و سیاق خودروهای دیدنی دهه ۷۰ می اندازد البته با این تفاوت که در آن طیف گسترده ای از فناوری های نوظهور به کار گرفته شده است.

بدون شک مهمترین ابتکارعمل و نوآوری در این خودروی جدید سبکی وزن آن است. درحقیقت مهندسان بی.ام.و تلاش کرده اند تا این خودرو تا حد امکان سبک باشد. به همین دلیل سقف و دو باله پشتی آن از آلومینیوم ساخته شده است.

همچنین بخش های زیادی از کل خودرو نیز از فناوری پلاستیک تقویت شده فیبر کربنی ساخته شده است، فناوریهایی که بدون شک هیچ کس در دهه ۷۰ حتی خواب آن را هم نمی دید.

چراغهای LED و لیزری از دیگر ویژگیهای مهم این خودرو به شمار می آید.بسیاری از کارشناسان صنعت خودروسازی این محصول جدید را نمایشی باشکوه از گذشته در قرن بیست و یکم عنوان کرده اند.در این خودرو فرمان ساختاری عجیب و البته جذاب دارد و راننده می توانند انبوهی از اطلاعات مورد نیاز درباره وضعیت لحظه ای خودرو را از روی نمایشگر نصب شده بر روی آن مشاهده کند.

به گزارش مهر،بی.ام. این خودروی دیدنی را در نمایشگاه خودروهای قدیمی Concorso d’Eleganza Villa d’Este ایتالیا به دنیا معرفی کرده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا