نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس جهانی مهندسی بیوشیمی و شیمی ، پاریس

سینا پرس : کنفرانس بین المللی مهندسی بیوشیمی و شیمی با عنوان کامل International Conference on Chemical and Biochemical Engineering در روزهای  بیستم تا بیست و دوم جولای سال 2015 برابر با بیست و نهم تا سی ام تیر ماه سال 1394 به مدت سه روز در شهر پاریس فرانسه برگزار خواهد شد .

پژوهشگران ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، متخصصان شیمی و بیو شیمی و کارشناسان این حوزه می توانند با حضور خود در این کنفرانس ، گرد هم آیند و به تبادل اطلاعات، نظرات ، ایده های نو و علمی بپردازند . قابل توجه است که در این کنفرانس فضایی در نظر گرفته شده است تا شرکت ها و موسسات بتوانند در آن به ارائه محصولات ، خدمات ، نوآوری ها و نتایج تحقیقات خود بپردازند .

مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده اند از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با یکی از موضوع های اصلی کنفرانس قابل پذیرش است . برخی از این عناوین که کنفرانس بر آنها تمرکز خواهد داشت ، عبارت اند از :

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را از طریق وب سایت کنفرانس به کمیته مورد نظر ارسال کنند و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله می توانند نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند . آخرین مهلت ارائه خلاصه مقاله تاریخ سوم آوریل سال 2015 برابر با چهاردهم فروردین ماه سال 1394 اعلام شده است . ثبت نام زودهنگام این کنفرانس تا سی ام ماه آوریل سال 2015 برابر با دهم اردیبهشت ماه سال 1394 ادامه خواهد داشت .

لازم به ذکر است که مقالات پذیرفته شده در مجموعه مقالات کتاب های الکترونیکی منتشر خواهند شد و از بین آنها مقالات برگزیده برای چاپ در نشریات بین المللی در نظر گرفته می شوند .

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی  http://www.chembiochemeng.com  قابل دسترسی و مشاهده است  .

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل