نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

کنگره بین‌المللی صنعت ساختمان برگزار می گردد

دکتر یوسف پریش، دبیر علمی کنگره بین المللی صنعت ساختمان با محوریت تکنولوژی‌های نوین در صنعت ساختمان گفت: این کنگره با شعار "توسعه زیرساخت‌های شهری با تکیه بر تکنولوژی‌های نوین" فرصتی برای گردهمایی صاحبنظران، متخصصان و اندیشمندان در حوزه معماری، عمران و شهرسازی است. همچنین برگزاری این کنگره امکان تبادل نظر و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه‌ها و مراکزتخصصی کشور و جهان را در زمینه مفاهیم مشترک معماری، معماری و شهرسازی، فناوری‌های نوین، تاثیر سازه درشکل‌گیری معماری و سایر موضوعات مرتبط با محورهای کنگره را فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: این کنفرانس با همکاری دانشگاه تبریز و دانشگاه هنر اسلامی تبریز، پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی، دانشگاه شهید مدنی، دانشگاه صنعتی سهند و با مشارکت پژوهشگران دانشگاهی داخلی و خارجی  و تمام صاحب‌نظران در حوزه صنعت ساختمان برگزار می‌شود.

دکتر پریش در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه یقیناً دستاوردهای پژوهشگران در این زمینه و ارائه آن‌ها در این کنفرانس نتایج درخشانی را در پی خواهد داشت، یادآور شد: با برپایی این کنفراس در این سطح امید می‌رود، ارتباط‌های بسیار سازنده در جهت تبادل آخرین دستاوردهای علمی بین محققان و شرکت‌کنندگان تحقق یابد.

وی آخرین مهلت ارسال مقالات به کنگره بین‌المللی صنعت ساختمان با محوریت تکنولوژی‌های نوین در صنعت ساختمان را 30 تیرماه اعلام و تصریح کرد: نتایج داوری مقالات این کنفرانس نیز 5 مردادماه 97 اعلام می‌شود و آخرین مهلت ثبت‌نام هم 20 مرداد ماه خواهد بود.

دکتر پریش در این ارتباط از همه اساتید، پژوهشگران و دانشجویان برای شرکت در این کنفرانس دعوت کرد و یادآور شد: مقالات دریافتی پس از داوری توسط کمیته علمی کنفرانس در بخش‌های مختلف در قالب پوستر و سخنرانی ارائه خواهند شد و علاوه بر آن اساتید مدعو خارجی و داخلی در قالب سخنرانی به ارائه آخرین یافته‌های علمی خود در این بخش خواهند پرداخت.

وی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت ساختمان را از دیگر برنامه‌های جنبی این کنفرانس اعلام کرد.

دبیر علمی کنگره بین‌المللی صنعت ساختمان با محوریت تکنولوژی‌های نوین در صنعت ساختمان افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www.icbi2018.com مراجعه کنند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل