نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تهران هوشمند در اینوتکس

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران این سازمان در این رویداد سه روزه در کنار سایر اجزای اکوسیستم نوآوری و فناوری ایران و  دیگر کشورها همچون شرکت‌های فناور و دانش بنیان، استارتاپ‌ها، ارائه کنندگان زیرساخت، پارک فناوری، شتاب دهنده‌ها و … میزبان علاقه مندان است.

سازمان فاوای شهرداری تهران بر آن است تا با حضور در این نمایشگاه ضمن ارائه دستاوردهای خود در زمینه تهران هوشمند، نتایج پژوهش‌ها و فعالیت‌های خود را در این حوزه ارائه و از ظرفیت‌های این رویداد در راستای تبادل تجربیات پیرامون شهر هوشمند استفاده کند.

در روز ابتدایی این نمایشگاه دکتر محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران در نشست اقتصاد دیجیتال و زیرساخت‌های شهر هوشمند در محورهای تحولات فناوری به‌ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات و آینده اقتصاد از منظر تحولات فناورانه، فناوری‌های نوین و نقش دولت هوشمند در تحول اقتصادی سخنرانی خواهد کرد.

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و دبیرخانه تهران هوشمند  همچنین در بخش نمایشگاهی این رویداد نیز در سالن گلستان غرفه شماره ۲۶ برنامه های متعددی را در نظر گرفته است.

پلتفرم مشارکت شهروندی، باشگاه نوآوری و همچنین اطلاعات و تجربیات در زمینه سامانه شفافیت شهرداری تهران، سامانه پروفایل شهروندی یا «تهران من» و سایر سامانه‌ها و سرویس‌های شهرداری تهران نیز در این رویداد معرفی خواهند شد.

علاقه مندان برای آگاهی از جزییات برگزاری دومین همایش تهران هوشمند و چگونگی همکاری با این رویداد بزرگ و بین المللی نیز می توانند به غرفه سازمان فناوری اطلاعات در اینوتکس مراجعه کنند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل