نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

حوزه پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی حرکت پرشتابی دارد

به گزارش سیناپرس، احمد شریفی زاده در حاشیه سفر به خراسان جنوبی و بازدید از مراکز جهاددانشگاهی استان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: یکی از وظایف معاونت هماهنگی سازمان مرکزی رسیدگی به واحدها است که برای این امر لازم است تا از امکانات، استعدادها و ظرفیت‌های موجود هر واحد کسب اطلاع و در راستای توسعه پایدار آنها کمک کنیم.

وی افزود: واحدهای استانی مزیت‌های ویژه‌ای در اختیارشان است که یکی از این مزیت‌ها استفاده از همکاری بین واحدی است که می‌توانند با بهره‌گیری از این مزیت موجب افزایش و باروری جهاددانشگاهی در استانشان باشند.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی کشور با اشاره به سفر به خراسان جنوبی و بازدید ار مراکز مختلف جهاددانشگاهی استان، تصریح کرد: در این سفر از نزدیک فعالیت‌های ارزشمند جهاددانشگاهی را مشاهده کردیم.

شریفی زاده با اشاره به اینکه توسعه روز افزون این مجموعه درحوزه پژوهشی به خوبی قابل رویت بود، ادامه داد: با توجه به وجود همفکری، همدلی و همکاری ویژه در بین رئیس و همکاران این واحد حوزه پژوهشی با شتاب رو به جلو در حال حرکت است که در مقایسه با گذشته تفاوت‌های بسیاری از لحاظ کیفی و کمی شاهد هستیم.

وی یادآور شد: این مجموعه ارتباط خوبی با مجموعه دانشگاه و مسئولین استان داشته که استفاده از این فرصت‌ها و مزیت‌ها تحقق فعالیت‌ها را بیش از پیش فراهم کرده است.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی کشور اضافه کرد: در راستای اشتغال فراگیر، طرح ملی الگوی توسعه مشاغل خانگی در حال انجام است که خراسان جنوبی به عنوان یکی از 9 استان پایلوت با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کند.

شریفی زاده افزود: در این بازدید نکات همکاران و گزارشات در موضوع‌های مختلف را شنیدیم و همواره تاکید ما بر این بوده که رفع مشکلات را به عنوان وظیفه در دفتر مرکزی دنبال و تسهیل‌گری که ظیفه اصلی ما است را به خوبی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: برنامه ششم برای هر واحدی تعریف شده که در راستای این برنامه بخشی که بر عهده دفتر مرکزی است تحقق می‌یابد و در حد معقول و بنا به قول‌های داده شده آنچه در امکان دفتر مرکزی باشد مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

شریفی زاده اظهارکرد: خراسان جنوبی نیز به عنوان استان‌های محروم شناخته و بودجه محرومیت زدایی و امکان استفاده متوازن از توسعه کشور برای آن تعریف شده که فرصتی فراهم کرده تا از امکانات استانداری نیز استفاده شود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل