نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

سومین جشنواره ملی زیست فناوری به کار خود پایان داد

به گزارش ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در این جشنواره سه روزه که 62 شرکت، مرکز علمی و انجمن علمی شرکت کرده بودند، هشت کارگاه علمی با عناوین مختلف تجاری سازی، روند عضویت شرکت ها در پارک های علم و فناوری و ارائه تسهیلات شرکت ها و طرح های دانش بنیان برگزار شد.

معرفی نحوه احراز صلاحیت و استفاده از حمایت های قانون دانش بنیان، فرآیند اعطای تسهیلات در صندوق نوآوری و شکوفایی، اعطای تسهیلات از طرف صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، ظرفیت های سرمایه گذاری ریسک پذیر و برند سازی محصولات زیست فناوری از دیگر برنامه های این جشنواره بود.

همچنین سه نشست تخصصی با عناوین زیست فناوری و اقتصاد دانش بنیان، زیست فناوری پزشکی و زیست فناوری کشاورزی نیز برگزار شد.

این جشنواره مهم ترین رویداد فناورانه کشور در حوزه زیست فناوری است و این رویداد می تواند توان علمی و فناوری کشور در حوزه استراتژیک زیست فناوری را به مخاطبان عرضه کند و گامی مؤثر برای هدفگذاری کلان ملی برای تحقق کسب سه درصد از سهم بازارهای جهانی زیست فناوری در افق چشم انداز 1404 خواهد بود. 

سومین جشنواره و نمایشگاه ملی زیست فناوری که روز 31 اردیبهشت ماه با حضور معاون علمی وفناوری ریاست جمهوری، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیر ستاد توسعه زیست فناوری افتتاح شده بود امروز دوم خردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به کار خود پایان داد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل