نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نخستین سمپوزیوم بازتوانی شناختی برگزار می شود

به گزارش سیناپرس به نقل از مهر،آشنایی و دستیابی به شیوه ها و روش های موثر و مفید در امر درمان و توانمندسازی بیماران مبتلا به اختلالات شناختی از اهداف اصلی نخستین سمپوزیوم بازتوانی شناختی است.

به منظور بررسی راه های کمک به توانمند سازی شناختی و ارائه خدمات توانبخشی به بیماران مبتلا به اختلالات شناختی و نیز تبادل یافته های علمی و پژوهشی میان محققان و متخصصان، نخستین سمپوزیوم بازتوانی شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از تاریخ سی و یکم  خرداد تا یکم  تیرماه امسال در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار می شود.

 در این سمپوزیوم تلاش می شود تا محققان و افراد بالینی درمانگر با پیشرفته ترین روش ها و شیوه های درمانی برای بازتوانی شناختی بیماران مبتلا به اختلالات شناختی در حوزه های «مغز و اعصاب و روان» ، «آلزایمر»، «سکته های مغزی» ، «اتیسم»و «اسکیزوفرنی» آشنایی پیدا کنند و زمینه برای تسریع در امر بازتوانی شناختی و توانمند سازی بیماران هرچه بیشترفراهم شود.

برگزاری این گردهمایی علمی و تخصصی ، دامنه اطلاعات و یافته های دانشجویان علوم اعصاب شناختی ، روانپزشکی ، روانشناسی ، نورولوژی با آخرین دانش ها ، شیوه ها و راههای بازتوانی شناختی و توان مند سازی  شناختی بیماران مبتلا به اختلالات شناختی هرچه بیشتر افزایش یابد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل