تمام مدلهای اپل واچ یک مشکل یکسان دارند

به گزارش سیناپرس به نقل از دیجیاتو، این پرونده که در دادگاه کالیفرنیای شمالی تشکیل شده، به دنبال دریافت غرامت 5 میلیون دلاری از اپل است.
در این پرونده نه تنها اشاره شده که تمام مدل های اپل واچ از مشکلی یکسان رنج می برند که به شکستگی نمایشگر منجر می شود، بلکه ادعا شده که اپل «هنگام آغاز فروش اپل واچ به مشتریان یا قبل از آن» از این مشکل باخبر بوده است. شاکی این پرونده برای اثبات ادعای خود، به شکایت های کاربران بعد از عرضه هر سری از اپل واچ استناد می کند. به عنوان مثال در آوریل 2015 و مدت کوتاهی بعد از عرضه نخستین مدل های اپل واچ، برخی مصرف کنندگان خبر از جدا شدن نمایشگر از بدنه دستگاه دادند.
در تمامی موارد، اپل گسترده بودن این مشکل را رد کرد. البته در نهایت اهالی کوپرتینو مدت زمان گارانتی اولین اپل واچ ها و نیز سری 2 را به خاطر مصرف بیش از حد باتری افزایش دادند. اما علی رغم ادعای اپل، کاربران چه در فروشگاه های فیزیکی اپل و چه در فروم های اجتماعی و تماس های تلفنی با پشتیبانی اپل، دائماً به مشکل نمایشگر اپل واچ خود اشاره می کردند. شاکی اصلی و دیگر اعضای تشکیل دهنده این پرونده می گویند که اگر از این مشکل باخبر بودند، هیچوقت یک اپل واچ نمی خریدند یا حداقل حاضر به پرداخت مبلغ کمتری بابت آن بودند.