مدلی مرموز از مک لارن

متخصصان شرکت مک لارن در پشت درهای بسته این شرکت مشغول به فعالیت بوده و مانند همیشه به دنبال عرضه بهترین‌های جهان هستند. بااین‌وجود سیاست کاری این شرکت در حال حاضر به نحوی است که نمی‌توان از آن‌ها انتظار افشای اطلاعت فراوان را داشت.

بر اساس تصویر جدیدی که در قالب یک تیزر ویدیویی منتشر شده است، مک لارن قرار است تا یک خودروی جدید را رونمایی کند. البته این ویدیو بیشتر فاقد تصویر بوده و بخش عمده‌ای از آن به صدای یک موتور بسیار نیرومند و گاز دادن ان اختصاص دارد.

در نهایت نیز یک تصویر از بخشی از این خودرو نشان داده می‌شود که البته بدون هیچ‌گونه متن مرتبطی انتشار یافته است. عنوان این ویدیو نیز «لبه تو را فرا می‌خواند» است که این عنوان شامل کلمه edge است که می‌تواند نشان‌دهنده فناوری مدرن یا طراحی تیز زاویه‌های بدنه این خودرو باشد.

بااین‌وجود برخی می‌گویند که این تصویر و صدا متعلق به مک لارن 570S بوده است ولی گروهی دیگر با آن‌ها موافق نبوده و آن را متعلق به مک لارن 720S می‌دانند. بااین‌وجود دسته سومی نیز وجود دارند که این اطلاعات را به مدل‌هایی مانند 570LT مرتبط دانسته‌اند و به‌این‌ترتیب اختلاف‌نظر زیادی بین پیش‌بینی‌ها وجود دارد.

بااین‌وجود صفحه مک لارن به‌هیچ‌عنوان هیچ اطلاعات کاملی دراین‌باره در اختیار آن‌ها قرار نمی‌دهد و به همین دلیل نیز بازار شایعات برای مدت‌زمانی زیاد داغ خواهد بود. به این ترتیب تنها با اعلان رسمی این کمپانی می‌توان فهمید که این خودروی مرموز چه نام داشته و چه قابلیت‌هایی دارد. البته موضوع واضح این است که این خودرو، یک محصول جدید خواهد بود و تصویر و صدای یاد شده به مدل‌های قدیمی این شرکت تعلق ندارد.

منبع: Cnet

ترجمه: احمد محمدحسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا