قیمت آیفون 10 کاهش می یابد

به گزارش سیناپرس به نقل از آی تی ایران، طبق گفته‌های مینگ چی کو، این قیمت‌ها احتمالا کمتر از سری آخر آیفون‌های معرفی شده به بازار باشد. آیفون 10 که سال گذشته معرفی شد مرز 1000 دلار را پشت سر گذاشت و حال مینگ معتقد است نسل جدید آیفون 10 قیمتی بین 800 تا 900 دلار و آیفون 10 پلاس هم بین 900 تا 1000 دلار قیمت خواهد داشت. همچنین مدل 6.1 اینچی آیفون مجهز به پنل ال‌سی‌دی هم با قیمتی بین 600 تا 700 دلار عرضه خواهد شد.

با اینکه پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های مینگ اکثرا قابل اعتماد هستند اما باید به این نکته هم اشاره کرد منابعی که مینگ این اطلاعات را از آنها کسب کرده اکثرا از شرکت‌های تامین‌کننده قطعات آیفون هستند و ارتباطی با بخش مدیریت اپل ندارند. بنابراین نمی‌توان به واقعی بودن این قیمت‌ها اطمینان کامل داشت چراکه فعلا زمان زیادی تا تاریخ معرفی آیفون‌های جدید کمپانی اپل باقی مانده است. ضمنا هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست اپل بخواهد امسال آیفون 10 با قیمت ارزان‌تر را روانه بازار کند چراکه قیمت بالای آیفون 10 فعلی باعث افزایش درآمد سالیانه اپل در 9 ماه اخیر شده است.

لازم به ذکر است که طبق گفته‌های بسیاری از تحلیل‌گران، اپل سپتامبر امسال قصد دارد 3 آیفون جدید را معرفی کند. آیفون 10 با نمایشگر اولد 5.8 اینچی، آیفون 10 پلاس با نمایشگر 6.1 اینچی و آیفون 6.1 اینچی با نمایشگر ال سی‌دی و قیمت پایین‌تر پرچمدارهایی خواهند بود که به احتمال زیاد سپتامبر امسال رونمایی خواهند شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا