نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

دومین همایش ملی غشا و فرایندهای غشایی برگزار می شود

دبیر دومین همایش ملی غشا و فرآیندهای غشایی در گفت و گو با ایرنا گفت:در این همایش از صاحبنظران،اساتید ایرانی مقیم خارج از کشور، دانشجویان و تعدادی از سازمان های دولتی و غیر دولتی که در حوزه تولید و مصرف غشا و تجهیزات غشایی فعالیت دارند شرکت می کنند.

مسعود کمبرانی افزود:در این همایش دو روزه که در دانشگاه تهران برگزار می شود، علاوه بر ارائه مقالات علمی، چند نشست تخصصی و نمایشگاه جانبی نیز فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: غشا و فرایندهای غشایی با توجه به مزایای قابل توجه اعم از کاهش هزینه های سرمایه گذاری، کاهش مصرف انرژی و بهبود کیفیت محصولات، مورد توجه مراکز تحقیقاتی، شرکت های تولیدی در حوزه صنایع شیمیایی، غذایی و دارویی، نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین نیروگاه ها و تصفیه خانه های پساب قرار گرفته است. 

کمبرانی افزود: با توجه به گسترش کاربرد غشاهای جداسازی مایعات و گازها، تحقیقات گسترده ای با رویکرد بهبود ساختار و عملکرد در حال انجام است. 

وی یادآور شد: در کشور ما با توجه به اهمیت و جایگاه صنایع بهره بردار فرایندهای غشایی، پژوهش در این بخش مورد توجه قرار گرفته و نتایج آن در مجلات معتبر داخلی و خارجی منتشر می شود.

علاقمندان برای حضور در این همایش و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت همایش به آدرسwww.iranmembrane.ir مراجعه کنند. 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل