نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

گزارش تصویری از آخرین غول عضلانی دنیای خودرو

دوج یکی از شرکت‌هایی است که هنوز به اصول ساخت خودروهای عضلانی پایبند مانده است و محصولاتی مانند چلنجر، موید این نکته هستند. این شرکت مدتی پیش مدل چلنجر SRT Demon را معرفی کرد که با استقبال بسیار مناسب مخاطبان حاضر در بازار روبرو شد و بدون شک برای سال‌ها شاهد حضور آن در جاده‌ها خواهیم بود.

بااین‌وجود خط تولید این مدل، به پایان راه خود رسیده است و قرار است تا خودروی یادشده دیگر از خروجی کارخانه دوج بیرون نیاید. به همین دلیل نیز آخرین نسخه تولید شده از این خودرو، ارزش ویژه‌ای پیدا کرده است. این نسخه از SRT Demon قرار است تا به روشی ویژه فروخته شود. شرکت دوج اعلام کرده است که قصد دارد تا آخرین نسخه از این غول جاده‌ای را به وسیله حراج کردن آن عرضه کند.

این به این معنی است که کسی که در این حراجی برای خرید این خودرو بالاترین قیمت ممکن را ارائه کند، صاحب آخرین چلنجر SRT Demon جهان خواهد شد. این مدل که یک سال پیش عرضه شده بود تا به امروز 3 هزار و 300 دستگاه فروش داشته است. این محصول ویژه دارای یک موتور بسیار نیرومند است که 840 اسب بخار توان خروجی دارد و به همین دلیل نیز یکی از نیرومندترین خودروهای جاده‌ای جهان محسوب می‌شود.

در ادامه و به مناسبت خداحافظی با خط تولید این هیولای نیرومند، تعدادی از تصاویر منتخب این خودرو را برای شما به نمایش درخواهیم آورد تا مشاهده کنید که چرا این وسیله نقلیه به موفقیتی بزرگ در میان خریداران دست پیدا کرده است.

منبع: Cnet

ترجمه: احمد محمدحسینی

 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل