نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

Q۸، شاهکاری زیبا از آئودی

خودروهای شاسی‌بلند در چند سال اخیر در جهان محبوبیت بسیار بالایی را به دست آورده‌اند و به همین دلیل نیز تمرکز بیشتری از سوی کمپانی‌های خودروسازی بر روی این رده از ماشین‌ها قرار داده شده است. در این میان شرکت آئودی که یکی از کمپانی‌های خوش‌نام در صنایع خودرو به‌حساب می‌آید، مدل جدید شاسی‌بلند خود را رونمایی کرده است تا نشان بدهد چرا اعتباری در این حد را دارد.

نخستین موردی که باید به آن اشاره کرد این است که از نظر ظاهری شاهد عرضه محصولی هستیم که بیشترین شباهت را به مدل مفهومی معرفی شده در نمایشگاه ماشی دیترویت در سال ۲۰۱۷ را داشته است. بدنه Q۸ به نحوی طراحی شده است که اعضای آن به‌شدت برجسته و نیرومند به نظر برسند و با دیدن این خودرو حس قدرت به شما دست بدهد.

پیش‌بینی می‌شود که مدل Q۸ برای نخستین بار در نمایشگاه شانگهای در ماه ژوئن سال جاری حضور رسمی داشته باشد و همین امر نیز موجب شده است که از حالا رقابتی بین این مدل و خودروی شاسی‌بلند فولکس‌واگن به راه بیفتد. شایان‌ذکر است که خانواده Q از شرکت آئودی بسیار محبوب بوده‌اند و با توجه به پیشرفت ظاهری Q۸ می‌توان انتظار موفقیت ان در بازار را داشت.

مدل معرفی شده توسط آئودی به یک موتور نیرومند با توان ۴۴۳ اسب بخار مجهز است که می‌تواند خروجی ۵۱۶ پوند بر فوت را برای راننده به ارمغان بیاورد که این توان برای یک ماشین شاسی‌بلند، بسیار عالی به‌حساب می‌آید. همچنین موتور این خودرو به‌احتمال فراوان یک سیستم هیبریدی از نوع توربوشارژ خواهد بود.

منبع: Cnet

ترجمه: احمد محمد حسینی

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل