بیل گیتس: کار کردن با ترامپ وقت تلف کردن است

بیل گیتس چهره‌ای شناخته‌شده در جهان به‌حساب می‌آید و به‌تازگی سخنانی درباره رییس‌جمهور فعلی آمریکا به زبان آورده است که در نوع خود خنده‌دار و شگفت‌آور هستند. او پیش‌ازاین اعلام کرده بود که ترامپ به او پیشنهاد داده بود که به‌عنوان مشاور فناوری در کاخ سفید مشغول به فعالیت شود ولی گیتس این پیشنهاد را رد کرده است و حال سخنان او نشان می‌دهد که چرا این پیشنهاد توسط موسس مایکروسافت رد شده است.

بیل گیتس که در برابر جمعیت کارمندان مرکز خیریه بیل و ملیندا گیتس صحبت می‌کرد گفت که ترامپ به او پیام داده است که این تفاوتی بین HIV و HPV وجود دارد یا خیر. HIV در حقیقت ویروسی است که عامل اصلی شکل‌گیری بیماری ایدز در انسان است و HPV یا ویروس پاپیلیوم انسانی، یک نوع بیماری آمیزشی است و در رده زگیل‌ها طبقه‌بندی می‌شود.

گیتس می‌گوید که در هر دو دیدارش با ترامپ مجبور شده است تا تفاوت بین این دو مورد را برای او توضیح بدهد: «در هر دو دیدار ما او از من پرسید که این واکسن‌ها چیزهای بدی هستند یا نه زیرا می‌خواست کمیسیونی برای بررسی اثر واکسن‌ها به راه بیندازد. من به او گفتم که این اقدام به بن‌بست منتهی می‌شود و می‌تواند نتایج بسیار بدی داشته باشد و بهتر است آن‌ها را انجام ندهد. کار کردن با او و قبول پیشنهاد مشاور بودن برای او وقت تلف کردن بود.»

البته گیتس در ادامه سعی کرد تا اندکی حمله خود و تخریب ترامپ را تلطیف کند و درباره این موضوع گفت: «البته من سعی نکردم بفهمم که ماجرا جدی است یا نه. فضای دیدار ما دوستانه بود و احتمالا خود او هم نمی‌دانست که جدی برخورد می‌کند یا دارد شوخی می‌کند.»

منبع: Cnet

ترجمه: احمد محمد حسینی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا