نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ریاضی را بازی کنید

به گزارش سیناپرس به نقل از ایرنا،این مرکز به مناسبت زادروز ریاضی‎دان موفق ایرانی، مریم میرزاخانی (22 اردیبهشت) و بزرگداشت عمر خیام (28 اردیبهشت) و نیز همزمانی با روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی، یک رویداد 5 روزه خانوادگی با نام «از میرزاخانی تا خیام» برگزار می‎کند.
در این رویداد خانوادگی که از تاریخ 22 تا 27 اردیبهشت در محل نمایشگاهی موزه علوم به نشانی خیابان امام، خیابان سی تیر برگزار می‎شود، مخاطبان با اجرای بازی‎های فکری-منطقی، بازی‎های ساختنی (چند نفره و خانوادگی)، حل معما، حضور در جُنگ ریاضی و بازدید از گالری‎های نورشناسی و مرکز علم لحظات شیرین و متفاوتی را تجربه خواهند کرد و از یادگیری در کنار خانواده لذت خواهند برد.
این رویداد جذاب علمی از تاریخ شروع، هر روز در سه سانس در ساعت‌های 9، 11 و 14 برگزار خواهد شد و هزینه ثبت‌نام برای شرکت‌کنندگان 10 هزار تومان است.
دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های علاقه‌مند جهت حضور در این رویداد علمی ‌می‌توانند در تاریخ‌های یاد شده به نمایشگاه موزه ملی علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران واقع در خیابان امام، خیابان سی تیر، بعد از موزه ملی باستان مراجعه و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88914934 داخلی 7720 یا 09396717587 تماس بگیرند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل