سومین ایده بازار عمومی برگزار شد

 علی علیزاده- دبیر علمی سومین ایده بازار عمومی دانشگاه امیر کبیر گفت: تاکنون 67 اختراع به دبیرخانه این دوره از ایده بازار ارسال شده که از این تعداد 8 ایده به مرحله نهایی راه یافته اند.وی عنوان کرد: ایده هایی به این مرحله را پیدامی کنند که بعد از سه سال بتوانند سودآوری داشته باشند.

علیزاده اظهار داشت: در پایان این مراسم سه نفر به عنوان مخترع برتر انتخاب می شوند. وی با بیان اینکه در این دوره از ایده بازار سه گروه از داوران حضور دارند گفت: از هیئت علمی، سرمایه گذاران و صنعت به عنوان داور در ایندوره به ارزیابی طرح ها می پردازند و بعد از داوری نهایی سه طرح انتخاب می شوند.

به گزارش مهر، آیفون تصویری هوشمند، فیزتراپ پرتابل، دیالیز قابل حمل، همزن برقی برای مصارف خانگی، نگاشت فعالیت مغزی با رزولیشن و کنتراست بالا با استفاده از ام. آر. آی، پنجره خورشیدی با خاصیت تولید هوای گرم و تصفیه آن، پرنده بدون سرنشین عمود پرواز، تک های پلیمری نگهدارنده سرما و گرما، دستگاه متحرک با نیروی گرانش، کیف و میز ارگونومی، دستگاه ماسه بادی گیر از پساب کارخانجات شن شویی به کمک دسته لوله و حلزونی، ایمن ساز و بهینه ساز بخاری و شوفاز، توربین دندانپزشکی از نمونه طرح های ارائه شده به سومین ایده بازار دانشگاه امیر کبیر به شمار می رود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا