نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

سومین ایده بازار عمومی برگزار شد

 علی علیزاده- دبیر علمی سومین ایده بازار عمومی دانشگاه امیر کبیر گفت: تاکنون 67 اختراع به دبیرخانه این دوره از ایده بازار ارسال شده که از این تعداد 8 ایده به مرحله نهایی راه یافته اند.وی عنوان کرد: ایده هایی به این مرحله را پیدامی کنند که بعد از سه سال بتوانند سودآوری داشته باشند.

علیزاده اظهار داشت: در پایان این مراسم سه نفر به عنوان مخترع برتر انتخاب می شوند. وی با بیان اینکه در این دوره از ایده بازار سه گروه از داوران حضور دارند گفت: از هیئت علمی، سرمایه گذاران و صنعت به عنوان داور در ایندوره به ارزیابی طرح ها می پردازند و بعد از داوری نهایی سه طرح انتخاب می شوند.

به گزارش مهر، آیفون تصویری هوشمند، فیزتراپ پرتابل، دیالیز قابل حمل، همزن برقی برای مصارف خانگی، نگاشت فعالیت مغزی با رزولیشن و کنتراست بالا با استفاده از ام. آر. آی، پنجره خورشیدی با خاصیت تولید هوای گرم و تصفیه آن، پرنده بدون سرنشین عمود پرواز، تک های پلیمری نگهدارنده سرما و گرما، دستگاه متحرک با نیروی گرانش، کیف و میز ارگونومی، دستگاه ماسه بادی گیر از پساب کارخانجات شن شویی به کمک دسته لوله و حلزونی، ایمن ساز و بهینه ساز بخاری و شوفاز، توربین دندانپزشکی از نمونه طرح های ارائه شده به سومین ایده بازار دانشگاه امیر کبیر به شمار می رود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل