«بله» شایعه ای بیش نیست!

به گزارش سیناپرس به نقل از55 آنلاین،روابط عمومی بانک ملی به «شهروند» اعلام کرد این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و شیطنت رقبای بانک ملی است!
روابط عمومی بانک ملی در ادامه توضیح داد: یکی از شعب بانک ملی در یزد قصد داشت ابتکار عمل به خرج دهد و سیستم نوبت دهی غیرحضوری راه اندازی کند که این موضوع از طرف بانک ملی پیگیری شد و به صراحت اعلام می شود که هیچ گونه الزامی برای نصب پیام رسان «بله» و هیچ پیام رسان داخلی برای مشتریان بانک ملی وجود ندارد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی مشتریانی که پیام رسان بله نصب کرده اند می‌توانند به صورت غیرحضوری نوبت بگیرند اما هیچ الزام و اجباری وجود ندارد.  ماجرای ایرانسل هم گویا شیطنتی بیشتر نبوده است. آنگونه که یکی از مسئولان ایرانسل به «شهروند» می‌گوید ماجرا به مدت‌ها قبل برمی گردد که ایرانسل به مشتریان خود اعلام کرد در صورتی که می‌خواهند از تخفیف اینترنت داخلی بهره‌مند شوند و بهای یک سوم بپردازند برای استفاده از سایت‌های داخلی از فیلترشکن استفاده نکنند زیرا فیلترشکن‌ها آی.پی مورد استفاده کاربران را خارج از کشور گزارش می دهد و دیگر نمی توان از تخفیف تعرفه ای سایت‌های داخلی استفاده کرد. حالا گویا عده ای این توضیح ایرانسل را با تغییر و تحریف اینگونه منتشر کرده اند که کاربران در صورت استفاده از فیلترشکن بسته اینترنتی‌شان به صورت آزاد محاسبه می شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا