براساس این گزارش کلیه پژوهشگران و صاحبنظران علاقمند میتوانند تا 14 مردادماه 1394 مقالات خود را به دبیرخانه کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران به آدرس www.iscconferences.ir/usc ارسال نمایند.نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران همزمان با «نخستین نمایشگاه توانمندی های تبلیغات کشور (IranAdEx2015)» توسط دانشگاه علم و فرهنگ (وابسته به جهاد دانشگاهی) برگزار خواهد شد. معرفی «برندساز برتر سال» و «خلاقانهترین تبلیغات محیطی» از دیگر برنامههای جانبی این کنفرانس خواهد بود.
به گفته دکتر فواد نجم الدین،از اعضای شورای سیاست گذاری کنفرانس، تبلیغات محیطی، هویت و ارتباطات فرهنگی و اجتماعی»، «تبلیغات محیطی و بهبود فضای کسب و کار»، «اخلاق، قوانین و الزامات در تبلیغات محیطی»، «تبلیغات محیطی، مبلمان و نمای شهری»، «تکنولوژی ها و فناوری های نوین در تبلیغات محیطی» و «ایمنی، محیط زیست و انرژی در تبلیغات محیطی» به عنوان محورهای اصلی کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران تعیین شده اند.
دکتر نجم الدین چند گروه را از جمله مخاطبان کنفرانس ملی تبلیغات محیطی برشمرد و افزود: پژوهشگران و صاحب نظران دانشگاه ها، دانشکده ها، پژوهشگاهها و انجمنهای علمی مرتبط ،سیاستگذاران حوزههای مرتبط اعم از مدیران فرهنگی، شهری، هنری، اجتماعی و تجارت کشور واصناف اعم از انجمنهای صنفی مرتبط، کانونها و شرکتهای تبلیغاتی و شرکتها و سازمانها و برندهای تبلیغ دهنده از اصلی ترین مخاطبان کنفرانس هستند.
وی همچنین به نشست تخصصی که در همین زمینه به زودی برگزار می شود اشاره و تاکید کرد:این نشست تخصصی به عنوان مقدمه ای بر کنفرانس و به منظور ارتقاء هر چه بیشتر کیفیت آن با حضور سیاستگذاران، صاحبنظران و اندیشمندان حوزههای مرتبط 30 اردیبهشت ماه جاری توسط دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می گردد.

