نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

در سمنان با ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی آشنا شوید

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا،سمینار "بیماری‌های شایع کودکان" روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه و با حضور متخصصین و فوق متخصصین اطفال در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) سمنان برگزار می‌شود.

همچنین دکتر مرتضی ضرابی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه رویان و مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته‌های رویان نیز با حضور در این سمینار با موضوع نحوه ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بندناف و کاربرد آن در درمان در تالار امام رضا (ع)  بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) سمنان سخنرانی خواهند کرد.

این سمینار یک روزه به همت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و با همکاری معاونت درمان دانشگاه، در موضوعات مختلفی در حوزه بیماری‌های شایع در کودکان و با حضور متخصصان و فوق متخصصان کودکان و اطفال برگزار می‌شود.

سلیاک، حمله آسم، کوتاهی قد، شکاف کام و لب، روند ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بند ناف و کاربرد آن در درمان، اختلالات گفتاری، مننژیت از جمله موضوعاتی است که توسط چندین متخصص و فوق متخصص گوارش کودکان، فوق تخصص آسم و آلرژی کودکان، فوق تخصص غدد کودکان، فوق تخصص جراح پلاستیک، دکترای گفتاردرمانی و فوق تخصص عفونی کودکان در این سمینار ارائه خواهد شد.

برگزاری پانل بحث و گفت‌وگو در خصوص بیماری‌های شایع در کودکان از جمله سلیاک، حمله آسم، بیماری مننژیت، کوتاهی قد، اختلالات گفتاری، شکاف کام و لب-هماتولوژی و ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بندناف، از دیگر برنامه‌های این سمینار یک روزه است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل